steelseries qck

Gaming musemåtte: SteelSeries QcK anmeldelse

SteelSeries QcK er en musemåtte lavet til gamere, der foretrækker musemåtter af stof. Med denne musemåtte hedder nøgleordet præcision, og det er ikke uden grund. Den er nemlig fremstillet med fokus på, at den skal være i stand til at give os gamere præcision. Den er ligeledes ideel til folk, der arbejder over længere tidsperioder med deres mus, uanset om det er gaming-relateret eller ej.

Fremstillingsmaterialer der sikrer præcision

SteelSeries QcK er, som nævnt, fremstillet af stof, som mange gamere foretrækker. Det er dog en subjektiv vurdering, der skal foretages, når der skal tages stilling til foretrukne fremstillingsmaterialer, idet alle gamere har individuelle præferencer, også når det kommer til en af de mindre bestanddele ved spilstationen som musemåtten. Nogle bruger de såkaldte icemats, men stofmusemåtter som denne er efterhånden klart det foretrukne valg.

Musemåtten kan nemlig optimere dit spil på en måde, som du ikke havde forestillet dig. Der garanteres nemlig en glat overflade, som giver præcision. SteelSeries QcK er desuden integreret med en skridsikker bund, så musemåtten ikke ryger nogle steder, uden du ønsker det. Det er irrelevant hvilken mus, du benytter, idet modellen her er kompatibel med alle slags mus.

En simpel musemåtte til fornuftige penge

SteelSeries QcK kan erhverves til billige penge, men den skuffer ikke af den grund. På trods af musemåtten er blandt de billigste fra det anerkendte SteelSeries-gamermærke, så er det bestemt ikke nogen dårlig musemåtte. Igen må vi henvise til, at det er en subjektiv vurdering, om der ønskes musemåtter af stof eller eksempelvis polymer. Hvis du foretrækker disse af stof, så er denne model ideel til dig.

Efter flere tests på modellen her konkluderer vi i denne SteelSeries QcK anmeldelse, at præcisionen holder som lovet. SteelSeries QcK musemåtten kan faktisk optimere din præcision, når du spiller, og det er ideelt til spil som CS:GO, hvor selv de mindste bevægelser er vigtige. Du får altså en musemåtte, der er simpel designmæssigt med sin sorte farve kombineret med det velkendte SteelSeries-mærke i hvidt, og som på samme tid kan hjælpe dig med at præstere i spillet.

Endelig bedømmelse af SteelSeries QcK

SteelSeries QcK er en simpel, men fornuftig, musemåtte til gamere, der kan erhverves ganske billigt. Hvis du foretrækker musemåtter af stof, så har du muligheden for at gøre dig et rigtig godt køb, der i sidste ende kan resultere i, at du ligeledes optimerer dine præstationer bag spilstationen.

Tak, fordi du læste vores SteelSeries QcK anmeldelse.

Site Footer